Koniec dojazdów do biura – w inFakcie koszty wysyłasz e-mailem

W dawnych czasach korzystanie z usług księgowych nierozłącznie wiązało się z dojazdami do biura rachunkowego z segregatorem pełnym faktur, dowodów zapłaty, umów i innych papierów. Oczywiście, teraz nie ma już takiej potrzeby. W inFakcie możesz skanować swoje koszty i wysyłać je e-mailem – dzięki temu automatycznie trafią na Twoje konto.

W skrócie

Nie trać czasu na dojazdy do księgowych

  • W inFakcie skanujesz faktury kosztowe – mogą to być po prostu ich zdjęcia
  • Sprawdzasz lub ustawiasz adresy e-mail do wysyłki skanów na swoim koncie inFakt.pl
  • Wysyłasz skany dokumentów z ustawionego e-maila na ustawiony e-mail – i tak trafiają do księgowych
  • Prosto, wygodnie, nowocześnie.

Usługa księgowa w inFakcie – spokój i oszczędność czasu

Kto chce mieć spokój z formalnościami ten zapewne korzysta z usług biur rachunkowych. Wtedy księgowi rozliczają jego firmę – obliczają podatki, składają deklaracje, kontaktują się z urzędami. Gdy przedsiębiorca czegoś nie wie, zawsze można zadzwonić do księgowego i dopytać. A zatem jest pewność, że z fiskusem problemów nie będzie.

A jakie są wtedy obowiązki przedsiębiorcy? Oprócz samego płacenia podatków i ZUS-u, jest jeden: dostarczanie dokumentów. W końcu księgowi muszą mieć informacje o przychodach i wydatkach firmy, aby mogli je rozliczyć. I właśnie stąd brał się dotychczasowy problem: konieczność regularnego dojeżdżania do biura rachunkowego.

Skany kosztów e-mailem – zamiast dojazdów, zamiast logowania

W ramach Ogólnopolskiego Biura Rachunkowego, ten problem rozwiązaliśmy na kilka sposobów. Jednym z nich jest przekazywanie księgowym skanów dokumentów kosztowych. Są na to 2 możliwości:

  1. logowanie na inFakt.pl i załączanie skanów w aplikacji,
  2. wysyłanie plików ze skanami kosztów e-mailem – ustawionym w inFakcie.

Ta druga opcja może być szczególnie wygodna. Jak z niej skorzystać?

  1. Logujesz się na inFakt.pl.
  2. Wchodzisz do Ustawień i do opcji „Wysyłanie faktur mailem”.
  3. Sprawdzasz lub ustawiasz e-mail na który wysyłane są pliki z kosztami.
  4. Standardowo jest to: imię.nazwisko@infaktpliki.pl. Fragment przed @ można zmienić (o ile inny użytkownik już z niego nie korzysta).

  5. Sprawdzasz lub ustawiasz e-mail z którego można wysyłać pliki z kosztami.
  6. Standardowo koszty można wysyłać z e-maila, na który założone jest konto inFakt. Ale można też dodać więcej adresów – dowolnych.

slide-email

I to wszystko! Po skonfigurowaniu funkcji można wysyłać do 10 kosztów dziennie, każdy o rozmiarze 10KB – 2MB w formatach PNG, JPG lub PDF. Trafią prosto na Twoje konto inFakt.pl.

A tak przy okazji, to warto pamiętać, że koszty można też wysyłać prosto z aplikacji mobilnej inFaktu na iPhone’a!

Księgowość w Ogólnopolskim Biurze Rachunkowym – spokój i wygoda

  • W inFakcie osobista księgowa rozlicza Twoją firmę
  • Na inFakt.pl wystawiasz faktury i pobierasz skany kosztów
  • Koszty przekazujesz jako skany – np. e-mailem lub aplikacją mobilną!

Przetestuj